May 8, 2010

I wish I were Swedish

7 May 2010, Västerås, Sweden. My last month in Sweden as an Erasmus student... e

10 o'clock at night. I ride the bike from my quiet student accommodation to the city center to go to a concert. The ride is less than 10 minutes. But I was freezing on the bike.

4 o'clock in the morning, next day. On my way back with the same friend: the bike. This time, FREEZING COLD. The 10 minutes were like an eternity...

My question: how can the Swedish people ride the bike during winter time, when there are -20 degrees and also snowing and I caught a cold for having a 10 minutes bike ride in MAY?

I wish I were Swedish for this reason...

6 comments:

  1. Anonymous09 May, 2010

    Frumos....am citi povestea ta legata de experienta Erasmus de pe site-ul Online Student..foarte interesant ce zici tu acolo...am ajuns la povestioara ta pt. ca si eu sunt pe drumul de a pleca cu o bursa Erasmus...nu departe de Romania, in Polonia mai exact la Poznan. Si vreu sa cred ca si eu voi avea parte de aceiasi experienta placuta pe care ai avut-o tu printre suedezi...
    Poate o sa mai impartasesti din experientele tale traite pe meleaguri indepartate si poate vei veni si cu sfaturi pentru cei ca noi...viitori Erasmusi...
    Numai de bine!!
    Alexandru Negoescu

    ReplyDelete
  2. Mansour Ahmadi13 May, 2010

    Hi Adina Gabriela Dedu;
    I was recently admitted to MDH. I enjoyed your pics from Västerås.
    Thanks.

    ReplyDelete
  3. This is called training. Doing the same thing many times, you get to master it. You certainly need some more training.

    ReplyDelete
  4. @cromy: I will keep on training. I ll buy a bike when I come back home!

    @alex: ma bucur mult ca imi este citit articolul si ca prin el lumea imi citeste si blogul. pana o sa plec de aici o sa mai scriu un articol pe blogul universitatii cu sfaturi pentru viitorii erasmusi. daca vrei sa ma intrebi ceva pana atunci, iti las adresa mea de mail adina.gabriela.dedu@gmail.com si facebook ul meu adina gabriela dedu. o sa vezi ca o sa te distrezi cumplit in polonia. e o experienta unica de care trebuie sa profiti la maxim!

    @mansour: you will enjoy your staying in Västerås!

    ReplyDelete
  5. Adina, ti-as fi recunoscator daca ai putea sa-mi lasi si mie adresa de e-mail a lui Alexandru Negoescu. Si eu urmeaza sa plec tot in Poznan si mi-ar fi de un real folos sa schimb cateva opinii legate de acest subiect. Multumesc!
    Alexandru.

    ReplyDelete
  6. (Adina, ti-as fi recunoscator daca ai putea sa-mi lasi si mie adresa de e-mail a lui Alexandru Negoescu. Si eu urmeaza sa plec tot in Poznan si mi-ar fi de un real folos sa schimb cateva opinii legate de acest subiect. Multumesc!
    Alexandru)

    Pff..Poznan.....hmm...nu am mai mers acolo. Poveztea-i lunga...acum sunt in Polonia, in Varsovia mai exact..si iata-ma in marea aventura a studentului din strainatate plecat sa se "scoleasca" printre straini...e fain aici..uneori prea intreresant si din pacate nu o sa fie suficient timp sa savurez toate experientele si aventurile pe care le-am intalnit aici. Pentru comentul din 19 septembrie: poti sa ma contactezi pe adresa: alexandru.negoescu2009@gmail.com, facebook la: Alexandru Negoescu; YM la: lexutu19 daca esti in Polonia...da-mi un semn si poate ne vom cunoaste.cine stie :) bye...Czesc!!! (PL)

    ReplyDelete