Feb 13, 2010

Din dor de SCUFAS a mea

Chiar daca imi spune ca nu are incredere in mine fiindca sunt iresponsabila si cu capul in nori si mereu pe graba si ca seman cu Dedu

Chiar daca imi spune ca am ochi numai pentru baietii cu ochi albastri si cu plete si o sa le fac un mare pocinog alor nostri

Chiar daca ma cicaleste zi si noapte

Chiar daca ma linguseste zicand ca o sa gatesc eu pentru copii ei

Chiar daca glumeste zicand ca o sa se faca ea proprietareasa pe averea bunicilor nostri (fermierita caut barbat)

Chiar daca ii zic ca e cam caţă si imi face capul mare

Chiar daca o dezamagesc si isi cam pierde increderea in mine

Chiar daca uit sa fac unele lucrui pe care i le promit, pentru ca deh, sunt hectica

Chiar daca ea acum mananca Sara+Ilie= Sarailie

Mi-e dor de mor de SCUFAS, adica de sora mea, de Irinuca mea…

4 comments:

  1. My dear, intre timp am invatat sa gatesc cate ceva, dar nu mi-ar prinde rau un ajutor de la tine. Te iubi mult!

    ReplyDelete
  2. de aia sunt aici. si eu am devenit mare bucatareasa de cand sunt aici, mai ales de cand locuiesc cu chinezica:P

    ReplyDelete
  3. Pai ia sa inveti sa faci mancare chinezeasca d-aia buna rau. Si cand revii in Romania, deschidem un restaurant chinezesc, tu fiind "bucatarul sef".

    ReplyDelete
  4. i'm in. Stiu sa fac cateva minuni deja. sparg gura targului cand ma intorc:P

    ReplyDelete